پروژه تحقیق , مقاله , کارآموزی , پلان معماری , نقشه اتوکد , پروژه , پلان ویلایی , پلان معماری ,

دانلود پروژه

فروشگاه جامع تحقیقات و پروژه هایی دانشجویی

اطلاعیه فروشگاه

زمان شما برای ما مهم است. کارهای زمانگیر را به ما بسپارید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا پیگیری خرید از قسمت پشتیبانی آنلاین که در سمت چپ پایین صفحه قرار دارد استفاده کنید

دانلود پاورپوینت عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی داخلی و خارجی

دانلود پاورپوینت عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی داخلی و خارجی

تولیدکنندگان برند کالای ورزشی ايراني بايد به مولفه ها وعوامل تایید شده كه منجر به جذب مشتريان ايراني به برندهاي خارجي می‌شوند توجه و اين عوامل را در خود تقويت كنند. درواقع شرکت‌های ايراني بايد از منظر عوامل يافت شده برندهاي خود را مميزي كرده و اصلاحات لازم را به‌تناسب نياز انجام دهند.

بر اساس نتايج تحقيق حاضر، پيشنهاد می‌گردد تولیدکنندگان برند کالای ورزشی ایرانی به فكر ارتقا كيفيت و ايجاد تمايز در محصول باشند تا بدین‌وسیله نسبت به انتخاب اين برند توسط مشتريان و ايجاد تصوير برند در ذهن مشتريان كمك كنند، چراکه ايجاد تمايز در محصول با ارزشی مشابه با کیفیت ادراک شده و بیشتر از مولفه های تداعی، معروفیت، جلب توجه  و ... در انتخاب برند خارجی تاثیر دارد.

 

فهرست

 

کلیات

مقدمه

اهداف تحقیق

روش پژوهش

طرح تحقیق

ابزار پژوهش

روش های آماری

یافته های پژوهش

یافته های توصیفی

آمار استنباطی

پیشنهادات

 

این فایل به صورت پاورپوینت و در 26 صفحه به صورت کامل  ارائه شده است.

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,800 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
kalahaye-varzesshi_866510_3904.zip690.4k